12/24V 7A 160W Çift kanallı DC Motor Sürücü Modülü Motor Sürücü Kartı H Köprü L298 Mantık

sku: i148506

₺540.99

Detaylar

modname = ckeditör

Boyut, sadece 5,5 cm×5,5 cm

Destek gerilimi 7 V ~ 24 V, düşük gerilim koruma, güç kaynağı geçici girişim bastırma

Her biri nominal çıkış akımı 7A olan iki yönlü motor arayüzü

L298 kontrol mantığına benzer şekilde, her kanal üç telli kontrol etkinleştirme, ileri ve geri ve freni destekler

Etkinleştirme sinyali harici olarak pwm'ye bağlanabilir ve pozitif ve negatif kontrol sinyalleri limit anahtarlarıyla seri olarak bağlanabilir

Kontrol sinyali, çoğu tek çipli mikrobilgisayarın doğrudan sürücüsünü destekleyen lavabo akımı sürücü modunu kullanır

Tüm kontrol sinyallerini izole etmek için optokuplör kullanın

Statik deşarj devresi ile

\\

Veri indirme adresi: http://akelc.com/download/show_67.html

Bu H-köprü modülü, motoru ileri ve geri, frenleme ve hız regülasyonunu gerçekleştirmek için bir kapı devresi ve MOS transistörlerinin bir kombinasyonunu kullanır control.It L298'e benzer hem daha büyük çıkış akımına hem de esnek kontrol sinyali mantığına sahiptir.

Girişim işleme yöntemi: kontrol sinyali optokuplör izolasyonu, güç kaynağı başak voltajı bastırma.

Kontrol sinyali mantığı: L298'e benzer kontrol mantığını gerçekleştirmek için kapı devresini kullanın.

H-köprü gerçekleştirme yöntemi: H-köprüyü gerçekleştirmek için P ve N tamamlayıcı MOS transistörleri kullanılır.

Güç kaynağı düşük voltaj koruması: Düşük voltaj koruması elde etmek için sıfırlama çipi kullanın.

Motor parametreleri için uygun

Nominal gerilimi 24V olan bir motor, nominal gücü 115W veya daha az olan bir motoru veya nominal akımı 7A veya daha az olan bir motoru tam kapasitede uzun süre işaretlemek için uygundur

Nominal gerilimi 12V olan bir motor, nominal gücü 40W veya daha az olan bir motoru veya nominal akımı 7A veya daha az olan bir motoru tam kapasitede uzun süre işaretlemek için uygundur

(Sürücü uzun süre 7A nominal akım verebilir, ancak motor üzerinde işaretlenmiş nominal güç, motorun iş kaybı göz önüne alındığında genellikle çıkış gücünü ifade eder, bu nedenle motor verimliliği hesaplanırken dikkate alınmalıdır. anma akımı, anma akımı=anma gücü/anma gerilimi/verimlilik)

Kontrol sinyali mantığı

1. Motor arayüzü 1 kontrol sinyali mantığı

Not: Giriş sinyali yüzerken, yüksek seviyededir

2. Motor arayüzü 2 kontrol sinyali mantığı

Not: Giriş sinyali yüzerken, yüksek seviyededir

Tipik bağlantı örneği

1. Motor dönüş kablolama yöntemini kontrol etmek için tek çipli mikrobilgisayarı kullanın

Tek çipli mikrobilgisayarın güç kaynağı ve sürücü kartının kontrol sinyali güç kaynağı aynı zemini paylaşmalıdır, ancak motor gücü PGND ile aynı zemini paylaşmamalıdır.5V tek çipli bir bilgisayar kullanırken, sürücü panosu +5V güç kaynağına + 5V bağlanır; 3.3 V tek çipli bir bilgisayar kullanırken, sürücü panosu + 5V güç kaynağına 3.3 V bağlanır. bir güç kaynağını paylaşın veya bağımsız olarak güç sağlayın (ancak aynı zemini paylaşmalıdır).ENA, tek çipli mikrobilgisayarın bir GPIO veya PWM çıkış portuna bağlanır.ENA yüksek olduğunda, tahrik kartı etkinleştirilir, ileri ve geri veya fren etkilidir.PWM sinyali ise, motor hız ayarlı olabilir; düşük olduğunda, sürücü kartı devre dışı bırakılır ve motor arayüzünün çıkışı yoktur. IN1 ve IN2, tek çipli mikrobilgisayarın iki gpıo'suna bağlanır (51 tek çipli mikrobilgisayarın herhangi bir IO portunu destekler).pull-up direnci olmayan çip mikrobilgisayar) motorun ileri ve geri dönüşünü ve frenlemesini kontrol etmek için.Sürücü mantığı mantık tablosunda gösterilir.

2. Motoru ileri ve geri kablolama yöntemini kontrol etmek için düğmeyi kullanın

Bunlar arasında PB1 ve PB2 iki düğmedir.Pb2'ye basıldığında ancak pb1'e basılmadığında, IN1 yüksek, IN2 düşük ve motor ileri doğru döner; pb1'e basıldığında ancak pb2'ye basılmadığında, IN1 düşük ve IN2 yüksek olduğunda, Motor tersine döner; hem PB1 hem de pb2'ye basıldığında veya her ikisi de geri döndüğünde, IN2 ve IN2 hem düşük hem de yüksek ve motor frenleri (veya freni).Kontrol sinyali mantığı için mantık tablosuna bakın.

Tedbirler

1) Sürücü güç kaynağı olmamalıdır reversed.It 15A sigortayı güç arayüzüne seri olarak bağlamanız önerilir ve voltaj 6.5 V ila 27V arasında olmalıdır.Voltaj aşırı voltaj ise, güç açıldığında sürücü modülü yanabilir.

2) Güç kaynağının nominal çıkış akımının, motor başladığında güç kaynağının gerekli akımı sağlamamasına neden olmamak için motorun nominal akımının 2 katından fazla olması önerilir.ve güç kaynağı voltajının düşmesine neden olur.Çıkışın kesilmesi motorun durmasına neden olur.

.

Etiketler

  • sürücü l298n 4wd, diyotlar l298, l298 radyatör, l298 araba, l298n 2dc motor, l298n 6 motor, dc motor çubuğu, motor kontrol l298, motor sürücüsü jsd2505m, keyes l298 kullanım kılavuzu

Özellikler

  • Kaynak: Anakara Çin

En Son Yorumlar